0-800-200-413 (безкоштовно на тер. України)
057-341-39-99 (за тарифами Укртелеком)
067-728-24-28 (безкоштовно у мережі Київстар)
073-728-24-28 (безкоштовно у мережі Lifecell)
095-728-24-28 (безкоштовно у мережі Vodafon)
Це важливо: змінено терміни щомісячної оплати та умови відключення/повторного підключення

Повідомляємо , що на виконання вимог Закону України “Про ринок електричної енергії” Національною комісією, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг, прийнято нормативні документи, які регулюють взаємовідносини сторін в процесі розподілу та постачання електричної енергії, серед яких: Кодекс системи передачі, Кодекс системи розподілу, Кодекс комерційного обліку електричної енергії, Правила роздрібного ринку електричної енергії.
З набранням чинності даними документами, попередні нормативні документи з питань постачання електричної енергії втратили чинність. Згідно з новими нормативними документами, терміни щомісячної оплати та умови відключення/повторного підключення дещо змінились.
Відповідно до вимог “Правил роздрібного ринку електричної енергії” (далі - ПРРЕЕ) розділу VII п. 7.5 припинення повністю або частково постачання електричної енергії споживачу здійснюється електропостачальником за умови попередження споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення у разі заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору з електропостачальником.
Відповідно до розділу VII п. 7.12 ПРРЕЕ відновлення електроживлення електроустановок споживача, електроживлення яких було припинено з підстав, зазначених у пунктах 7.5 цієї глави, здійснюється оператором системи у порядку, визначеному Кодексом системи передачі та Кодексом систем розподілу, протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості після отримання від ініціатора відключення інформації про усунення споживачем порушень, що підтверджується відповідним документом учасника ринку, на вимогу якого здійснювалося припинення електроживлення. Про усунення причин відключення ініціатор такого відключення повідомляє оператора системи в день отримання такої інформації.
Витрати оператора системи на здійснення робіт з припинення та відновлення електроживлення електроустановки споживача (повторне підключення електроустановки) покриваються за рахунок коштів ініціатора здійснення цих робіт, які відшкодовуються йому споживачем, якщо припинення постачання (розподілу або передачі) електричної енергії споживачу здійснювалося у встановленому цими Правилами порядку.
Шановні Споживачі!
Збережіть свій сімейний бюджет від зайвих витрат, а себе – від незручностей: щомісячно вчасно та в повному обсязі сплачуйте за спожиту електричну енергію!