0-800-200-413 (безкоштовно на тер. України)
057-341-39-99 (за тарифами Укртелеком)
067-728-24-28 (безкоштовно у мережі Київстар)
073-728-24-28 (безкоштовно у мережі Lifecell)
095-728-24-28 (безкоштовно у мережі Vodafon)
Інформація для побутових споживачів
26.02.2019
УВАГА!
Шановні споживачі!
З технічних причин доставка рахунків побутовим споживачам за січень 2019 року здійснена не в повному обсязі.
Рахунки, які не надійшли в лютому 2019 року, будуть вручені споживачам у березні 2019 року разом із рахунком за лютий 2019 року.
Просимо з розумінням віднестись до ситуації, що склалась, та просимо оплату за електричну енергію, спожиту в січні 2019 року, здійснювати самостійно за фактичними показниками лічильників, зручним для Вас способом.
Звертаємо увагу, що ПрАТ “Харківенергозбут” за несвоєчасну оплату за спожиту електричну енергію у січні 2019 року не планує застосовувати відключення від мереж електропостачання.
Нагадуємо, що оплата заборгованості за спожиту електричну енергію станом на 01.01.2019 перераховується на рахунки АТ “Харківобленерго”:
ОКПО 00131954, Р/Р 26030300442186 МФО 351823 ХОУ АТ “ОЩАДБАНК” м. Харків.
Оплата за спожиту електричну енергію з 01.01.2019 оплачується на рахунки ПрАТ “Харківенергозбут”:
ОКПО 42206328, Р/Р 26035300529792 МФО 351823 ХОУ АТ “ОЩАДБАНК” м. Харків.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Сподіваємось на взаєморозуміння.
З повагою
ПрАТ “Харківенергозбут”