Інформація щодо рахунків за травень для побутових споживачів!

10.06.2022


         
         
         ПрАТ “Харківенергозбут” повідомляє, що рахунки за спожиту у травні 2022 року електричну енергію для побутових споживачів вже сформовані і скоро надійдуть до Вас.
         Та, як завжди, Ви можете ознайомитися з інформацією про стан розрахунків за допомогою:
- особистого кабінету ПрАТ “Харківенергозбут” (https://pa.zbutenergo.kharkov.ua/frontend/web/index.php/uk/site/login);
- мобільного додатку “Харенерго” (Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=kharkiv.kharenergo2&hl=ru&... або App Store https://apps.apple.com/ua/app/%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%8D%D0%BD%D0%B5%D1%80...). 
          ПрАТ «Харківенергозбут» не рекомендує проводити оплати за спожиту електроенергію через платіжні системи АТ “Мегабанк”. Ми рекомендуємо Вам сплачувати через системи електронних платежів інших наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк
( https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi , https://next.privat24.ua/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк
(https://www.oschadbank.ua/payments , https://online.oschadbank.ua/wb/);
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay
(https://easypay.ua/ua/catalog/utility/harkov , https://easypay.ua/ua/profile/ );
- сайт або відділення АТ “Укрпошта”( https://www.ukrposhta.ua/ua/platezhi );
- мобільний додаток “Харенерго”.
          Також, просимо Вас, при оплаті рахунків вказувати розрахунковий період, за який проводиться оплата, та відповідні — попередні і поточні покази лічильника. 
          Ми щиро вдячні всім споживачам за оплати, що були здійснені у період починаючи з 24 лютого 2022 року. Кожна Ваша оплата прискорює перемогу світла над темрявою: освітлює кожну оселю, укриття, об’єкт критичної інфраструктури, волонтерський штаб, операційну та допомагає АТ «Харківобленерго» проводити ремонтні роботи з відновлення електричних мереж.