0-800-200-413 (безкоштовно на тер. України)
057-341-39-99 (за тарифами Укртелеком)
067-728-24-28 (безкоштовно у мережі Київстар)
073-728-24-28 (безкоштовно у мережі Lifecell)
095-728-24-28 (безкоштовно у мережі Vodafon)
Шановні побутові споживачі!
Нагадуємо, що незабаром 20 вересня - останній час для проведення своєчасної оплати за спожиту у серпні 2023 року електричну енергію згідно до укладеного Договору.
Своєчасні оплати допомагають сформувати правильні рахунки на наступний місяць та уникнути накопичення боргів на майбутнє.
Сплачувати за спожиту електричну енергію ми радимо через системи електронних платежів наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк ( https://next.privat24.ua/payments/form/%7B%22companyID%22:%221262157%22,... , https://next.privat24.ua/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк
( https://www.oschadbank.ua/payments#online , https://online.oschadbank.ua/wb/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay
( https://easypay.ua/ua/catalog/utility/harkov/kharkivenerhozbut-fam, https://easypay.ua/ua/profile/ );
- сайт або відділення АТ “Укрпошта”( https://www.ukrposhta.ua/ua/oplata-onlain );
- мобільний додаток “Харенерго” ( Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=kharkiv.kharenergo2&hl=ru&gl=US або App Store https://apps.apple.com/ua/app/%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%8D%D0%BD%D0%B5%D1%80… ) .
Також нагадуємо, що проводити оплати офлайн без комісії можна у терміналах самообслуговування City24 .
При оплаті не забувайте правильно вказувати особовий рахунок, повну адресу та покази лічильника - попередні і поточні.
У цей складний час ми продовжуємо працювати для вас. Кожен новий день, це нова перемога світла над темрявою, нова відремонтована лінія електромереж, нове вікно, у якому сяє світло. Скоро темрява зовсім відступить, але для цього нам потрібно докласти зусиль, тож єднаймося заради перемоги!