Шановні споживачі!

06.06.2022

           ПрАТ “Харківенергозбут” щиро вдячне всім своїм споживачам за оплати, що були здійснені за період починаючи з 24 лютого 2022  року.
           Проте, ми нагадуємо споживачам, щодо необхідності своєчасної оплати за спожиту електричну енергію.
           Однак, під час проведення оплати  ПрАТ «Харківенергозбут» не радить користуватися послугами АТ «Мегабанк» та мобільним додатком «ТОДОБАНК». Ми наполегливо просимо всіх своїх споживачів сплачувати через системи електронних платежів інших наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк ( https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi , https://next.privat24.ua/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк
( https://www.oschadbank.ua/payments , https://online.oschadbank.ua/wb/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay
( https://easypay.ua/ua/catalog/utility/harkov , https://easypay.ua/ua/profile/ );
- сайт або відділення АТ “Укрпошта”( https://www.ukrposhta.ua/ua/platezhi );
- мобільний додаток “Харенерго”.
           Дякуємо за розуміння! Мирного неба кожному з Вас!