Шановні споживачі! Нагадуємо про необхідність оплати за спожиту електричну енергію своєчасно.

18.11.2020

    Електроенергія — звичайний та повсякденний для споживача товар, але забезпечити його надійне постачання можуть лише досвідчені та професійні електропостачальні компанії, які мають відповідні знання, практику та належні фінансові ресурси.

   З метою уникнення перебоїв з постачання електричної енергії просимо Вас своєчасно оплачувати за спожиту електроенергію.

    У відповідності до “Правил роздрібного ринку електричної енергії”, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та на умовах договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:

протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;

протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем.

     Так, за жовтень 2020 року побутові споживачі м. Харкова та Харківської області використали електричної енергії на загальну суму 235 млн. грн. Але на цей час населенням оплачено 97,7 млн. грн. Отже, ще 137,3 млн. грн. залишаються неоплаченими.

   Зважаючи на вищевикладене, у разі неоплати користувачами в повному обсязі за використану електричну енергію, ПрАТ “Харківенергозбут” буде не в змозі здійснити закупівлю електричної енергії у зв'язку з браком коштів.

      Оновлену інформацію про стан своїх розрахунків Ви можете побачити кожного місяця вже з 10 числа за допомогою наступних онлайн-сервісів:

  • “Приват 24”;

  • “MEGABANK Online”;

  • мобільного додатка “Харенерго”.

   Своєчасна оплата за використану електричну енергію є запорукою подальшого електропостачання та позитивних відносин між споживачем та електропостачальником.

       Сподіваємось на взаєморозуміння.

 

 

З повагою

ПрАТ “Харківенергозбут”