0-800-200-413 (безкоштовно на тер. України)
057-341-39-99 (за тарифами Укртелеком)
067-728-24-28 (безкоштовно у мережі Київстар)
073-728-24-28 (безкоштовно у мережі Lifecell)
095-728-24-28 (безкоштовно у мережі Vodafon)
Щодо припинення постачання електричної енергії!
ПрАТ “Харківенергозбут” (далі — Товариство) закликає споживачів звернути увагу на заборгованість з оплати за спожиту електричну енергію.
У своїй роботі Товариство керується “Правилами роздрібного ринку електричної енергії”, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 (далі — Правила).
Підпунктом 2 пункту 7.5 Правил визначено “Припинення повністю або частково постачання електричної енергії споживачу здійснюється електропостачальником за умови попередження споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення у разі заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору з електропостачальником”.
Зазначаємо, що датою отримання таких попереджень буде вважатися дата їхнього особистого вручення, що підтверджується підписом одержувача та/або реєстрацією вхідної кореспонденції, або третій календарний день від дати отримання поштовим відділенням зв'язку, в якому обслуговується одержувач (у разі направлення попередження рекомендованим листом АТ “Укрпошта”).
Також, згідно із Законом України від 15.07.2021 № 1657-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури приєднання до електричних мереж”, скасована заборона припинення надання житлово-комунальних послуг (зокрема — електропостачання) громадянам України у разі неоплати або оплати не в повному обсязі на території регіонів України, крім регіонів, в яких установлений “червоний” рівень епідемічної небезпеки поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).
Оскільки Харківська область досі не увійшла у перелік областей з “червоним” рівнем епідемічної небезпеки поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), Товариство на законних підставах здійснює діяльність, спрямовану на припинення постачання електричної енергії за заборгованість за спожиту електричну енергію.
Порядок дій при відключенні електричної енергії за заборгованість:
-
Сплатити в повному обсязі суму заборгованості на рахунок Товариства. Для Вашої зручності та заощадження часу Ви можете здійснювати оплату онлайн за допомогою електронних платіжних систем за посиланням: https://zbutenergo.kharkov.ua/consumers/oplata-cherez-internet або за допомогою мобільного додатку “Харенерго”.
-
Звернутися до відділення Товариства та отримати рахунок на оплату послуги повторного підключення, який включає вартість відключення за борги та відновлення електропостачання і сплачується за іншими реквізитами.
-
Одночасно подати заяву про відновлення електропостачання.
Для уникнення відключення та запобігання додаткових витрат на заходи з поновлення постачання електроенергії наголошуємо на обов'язковому погашенні існуючої заборгованості.
Дякуємо за Вашу увагу та розуміння!