0-800-200-413 (безкоштовно на тер. України)
057-341-39-99 (за тарифами Укртелеком)
067-728-24-28 (безкоштовно у мережі Київстар)
073-728-24-28 (безкоштовно у мережі Lifecell)
095-728-24-28 (безкоштовно у мережі Vodafon)
Як працює кол-центр ПрАТ "Харківенергозбут"
ЯК ПРАЦЮЄ КОЛ-ЦЕНТР ПрАТ “ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ”
Фахівець кол-центру ПрАТ “Харківенергозбут” (далі — товариство) - це важлива ланка товариства, що виконує цілий ряд завдань.
Фахівець кол- центру - це голос товариства.
Зателефонувавши до кол-центру товариства, споживачі отримують фахові та вичерпні консультації та роз’яснення з питань, що стосуються:
- укладення договору на постачання електроенергії;
- розрахунків за електроенергію;
- відключення за несплату;
- цін згідно з тарифами на електроенергію;
- пільг та субсидій;
- зміни постачальника;
-
надання іншої додаткової інформації.
В умовах карантину, у зв’язку із запровадженням обмежувальних заходів та часткового переходу персоналу товариства на дистанційну роботу, навантаження на кол-центр значно збільшилось.
Кол-центр ПрАТ “Харківенергозбут” працює з 2019 року, 10 фахівців кол-центру, які присутні одночасно в зміні за 2019 рік відпрацювали близько 250 000 дзвінків та 3955 електронних повідомлень, отриманих на офіційну пошту товариства. За дев'ять місяців 2020 року кількість прийнятих звернень фахівцями кол-центру близько 200 000 та 2800 електронних повідомлень.
Оператор кол-центру працює в інтенсивному режимі. За невеликий проміжок часу доводиться вирішувати безліч завдань.
Спеціалісти кол-центру працюють з понеділка до четверга: з 8:00 до 17:00 год., у п’ятницю: з 8:00 до 15:45 год. (обідня перерва: з 12:00 до 12:45 год.).
Ми турбуємось про кожного з Вас, постійно підвищуємо рівень якості обслуговування, прагнемо налагодити тісну взаємодію та взаємоповагу.
Наша основна мета – надання якісних послуг з електропостачання в зручний для клієнтів засіб з мінімальною витратою часу.