Електронний документообмін "Вчасно"

Інструкція щодо використання електронного документообмін за допомогою сервісу «Вчасно» між ПрАТ «Харківенергозбут» та Споживачем - юридичною особою або фізичною особою-підприємцем

«Вчасно» — це сервіс миттєвого обміну електронними документами, що дозволяє підписувати, надсилати, отримувати та зберігати документи онлайн. «Вчасно» не потребує жодного спеціального програмного забезпечення, лише браузер та доступ до мережі Інтернет.

Сервіс «Вчасно» створений для компаній, підприємців та фізичних осіб, який допомагає просто і швидко підписувати, обмінюватися та зберігати документи в електронному вигляді. Сервіс створений для економії вашого часу і грошей.

Обов’язковим реквізитом електронних документів є електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Для здійснення електронного документообміну за допомогою WEB-сервісу «Вчасно» Споживач повинен мати КЕП (у керівника юридичної особи або представника юридичної особи, фізичної особи-підприємця, то скоріш за все, КЕП у Вас є (адже звітність у податкову службу можна здавати лише в електронній формі за допомогою КЕП). Отримати електронну довірчу послугу, а саме отримати КЕП можливо в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) перелік яких розміщено на сайті за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry. Сервіс «Вчасно» дозволяє авторизуватися та підписувати документи за допомогою «Дія».


Перед початком роботи на WEB-сервісі «Вчасно» необхідно:

1. Зареєструватись на інформаційному WEB-сервісі «Вчасно» на сайті Інтернет-сервісу за посиланням: https://vchasno.ua/ (далі - Інтернет-сервіс), під час реєстрації вам потрібно заповнити наступні дані:

  •  Email — він надалі буде використовуватися як логін в сервісі, вказується при вході в кабінет;
  •  пароль — має бути більше 8 символів;
  •  телефон — вкажіть мобільний телефон, який буде використовуватися для двофакторної авторизації, додаткова опція для входу в кабінет;
  •  підтвердить, що згодні з офертою та політикою конфіденційності;
  •  вкажіть ваше ім’я;
  • за наявності вкажіть промокод.Натисніть кнопку «‎Зареєструватись».

Більш розгорнута інструкція – за посиланням https://help.vchasno.com.ua/signin/

2.   Завантажити та заповнити Угоду щодо електронного документообміну:

  • Угода щодо електронного документообміну за договором про постачання електричної енергії споживачу; 
  • Угода щодо електронного документообміну за договором про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг.

Примітка: Якщо між Споживачем і ПрАТ «Харківенергозбут» укладено декілька договорів про постачання електричної енергії споживачу та/або за договорів про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг то Угоду необхідно завантажувати та заповнювати у відповідності до кожного укладеного договору. Важливо – після запевнення всіх обов’язкових полів – зберегти готовий документ у форматі PDF.

3.  Завантажити в сервіс «Вчасно» та підписати Угоду(угоди) КЕП. 

Примітка: Пошагову Інструкцію – як завантажити документ в сервіс «Вчасно» - можливо подивитися за посиланням https://help.vchasno.com.ua/loadingdoc/

Повна довідка по роботі з сервісом «Вчасно» за посиланням https://help.vchasno.com.ua/


Здійснення електронного документообміну відбувається наступним чином:

  1. Споживач отримує на свою електронну пошту повідомлення про те, що співробітник ПрАТ «Харківенергозбут» завантажив на Інтернет–сервісі документ (назва файлу документа) і надав Споживачу до нього доступ.
    • Для перегляду завантаженого на Інтернет–сервісі документу Споживач переходе за посиланням, яке він бачить в електронному листі - відкриває свою сторінку (зазначає свій логін та пароль).
    • У вкладці «Вхідні документи» Споживач відкриває документ, який надійшов від співробітника ПрАТ «Харківенергозбут» для підписання, та ознайомлюється з його змістом (за необхідністю Споживач має можливість завантажити документ на свій комп'ютер та роздрукувати).
    • Споживач підписує документ за допомогою КЕП.
    • Після підписання Споживачем за допомогою КЕП документу співробітник ПрАТ «Харківенергозбут», який завантажив даний документ отримує на свою електронну пошту повідомлення про те, що документ підписано з боку Споживача.