0-800-200-413 (безкоштовно на тер. України)
057-341-39-99 (за тарифами Укртелеком)
067-728-24-28 (безкоштовно у мережі Київстар)
073-728-24-28 (безкоштовно у мережі Lifecell)
095-728-24-28 (безкоштовно у мережі Vodafon)
Інформація щодо рахунків за грудень для побутових споживачів!
Шановні побутові споживачі, рахунки за спожиту електричну енергію у грудні 2022 року вже сформовано. Паперові рахунки надійдуть Вам у звичному режимі, а зі станом розрахунків у електронному вигляді, як завжди, можна ознайомитись за допомогою:
- особистого кабінету ПрАТ “Харківенергозбут” ( https://pa.zbutenergo.kharkov.ua/frontend/web/index.php/uk/site/login );
- мобільного додатку “Харенерго”.
Сплачувати за спожиту електричну енергію ми радимо через системи електронних платежів наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк
( https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi , https://next.privat24.ua/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк
( https://www.oschadbank.ua/payments , https://online.oschadbank.ua/wb/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay
( https://easypay.ua/ua/catalog/utility/harkov , https://easypay.ua/ua/profile/ );
- сайт або відділення АТ “Укрпошта”( https://www.ukrposhta.ua/ua/platezhi );
- мобільний додаток “Харенерго” ( Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=kharkiv.kharenergo2&hl=ru&gl=US або App Store https://apps.apple.com/ua/app/%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%8D%D0%BD%D0%B5%D1%80… ) .
І нагадуємо, що при оплаті дуже важливо вказувати вірний особовий рахунок, повну адресу та покази лічильника - попередні і поточні.
Ми дуже вдячні Вам за те, що не дивлячись на важкі для всіх нас часи, Ви підтримуєте нас і допомагаєте енергетикам відновлювати роботу електромереж та освітлювати навіть самі віддалені куточки. Давайте так злагоджено працювати й надалі! Перемога за нами, все буде Україна!