Інформація щодо рахунків за липень для побутових споживачів!

09.08.2022


       

        Повідомляємо, що рахунки за спожиту  у липні 2022 року електричну енергію для побутових споживачів уже сформовано і незабаром Ви їх отримаєте.
        Та нагадуємо, що з актуальною інформацією про стан розрахунків Ви завжди можете ознайомитися у: 
- особистому кабінеті ПрАТ “Харківенергозбут” (https://pa.zbutenergo.kharkov.ua/frontend/web/index.php/uk/site/login);
- мобільному додатку “Харенерго” (Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=kharkiv.kharenergo2&hl=ru&... або App Store https://apps.apple.com/ua/app/%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%8D%D0%BD%D0%B5%D1%80...).
         ПрАТ “Харківенергозбут” радить сплачувати за спожиту електричну енергію через системи електронних платежів наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк
( https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi , https://next.privat24.ua/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк
(https://www.oschadbank.ua/payments , https://online.oschadbank.ua/wb/);
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay
(https://easypay.ua/ua/catalog/utility/harkov , https://easypay.ua/ua/profile/ );
- сайт або відділення АТ “Укрпошта”( https://www.ukrposhta.ua/ua/platezhi );
- мобільний додаток “Харенерго”.
          Не забувайте вказувати при оплаті розрахунковий період, за який проводиться оплата, особовий рахунок (повну адресу), попередні і поточні покази лічильника.
Ми щиро вдячні за кожну Вашу оплату, адже це вагома підтримка не тільки енергетичного сектору чи країни, а й кожного українця! Віримо в наших захисників і щоденно працюємо задля нашої перемоги, бо Україна - понад усе!