Інформація щодо рахунків за жовтень для побутових споживачів!

10.11.2022

        ПрАТ “Харківенергозбут” повідомляє, що рахунки за спожиту у жовтні 2022 року електричну енергію вже сформовані і скоро Ви матимете змогу ознайомитись з ними у паперовій формі.
        Та, як завжди, зі станом розрахунків за особовим рахунком у електронному вигляді Ви можете ознайомитись за допомогою :
- особистого кабінету ПрАТ “Харківенергозбут” ( https://pa.zbutenergo.kharkov.ua/frontend/web/index.php/uk/site/login );
- мобільного додатку “Харенерго” ( Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=kharkiv.kharenergo2&hl=ru&... або App Store https://apps.apple.com/ua/app/%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%8D%D0%BD%D0%B5%D1%80... ).
         Ми радимо споживачам сплачувати за спожиту електричну енергію через системи електронних платежів наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк
( https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi , https://next.privat24.ua/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк
( https://www.oschadbank.ua/payments , https://online.oschadbank.ua/wb/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay
( https://easypay.ua/ua/catalog/utility/harkov , https://easypay.ua/ua/profile/ );
- сайт або відділення АТ “Укрпошта”( https://www.ukrposhta.ua/ua/platezhi );
- мобільний додаток “Харенерго”.
          Також нагадуємо, що при оплаті рахунків важливо вказувати розрахунковий період, за який проводиться оплата, особовий рахунок, повну адресу, попередні і поточні покази лічильника.
          Ми безмірно вдячні кожному споживачу за оплати, які надійшли на рахунок Товариства у цей нелегкий період. Адже саме завдяки Вашим оплатам енергетикам вдається відновлювати роботу електромереж, збалансовувати роботу енергосистеми та постачати світло у кожну оселю. Разом ми сильні і ми переможемо!