Неправильні нарахування за електроенергію - ми підкажемо, що робити!

27.01.2023

          Ви отримали рахунок за спожиту електричну енергію, а в ньому зазначена сума до сплати, з якою Ви незгодні? Радимо перш за все звернути увагу на покази лічильника у цьому рахунку.
           У разі розбіжності між показами лічильника, які наведені у рахунку та фактичними показами на Вашому лічильнику станом на 1 число місяця, необхідно звернутись до оператора системи розподілу, який Вас обслуговує  - АТ “Харківобленерго” або АТ “Укрзалізниця” - для коригування показів.
           Та спочатку бажано зробити фотофіксацію фактичних показів лічильника, а вже потім звернутись безпосередньо до оператора системи розподілу. Якщо покази будуть прийняті, а нарахування відкориговані, то ця інформація автоматично потрапить до електропостачальника - ПрАТ “Харківенергозбут” і буде виконано перахунок.
            Адже, згідно з Кодексом комерційного обліку електричної енергії всі побутові споживачі зобов'язані на перше число кожного місяця зчитувати фактичні покази лічильника та надавати їх за два дні до кінця місяця та перші три дні нового місяця операторам системи розподілу  - АТ “Харківобленерго” або АТ “Укрзалізниця”. У випадку, коли покази лічильника Вами будуть надаватись невчасно, то оператор системи розподілу визначить обсяг розподілу та споживання електричної енергії за місяць розрахунковим шляхом.
            Пам'ятайте, які обсяги споживання електричної енергії електропостачальник - ПрАТ “Харківенергозбут” -  отримає від операторів системи розподілу на такі обсяги і відбудеться нарахування за спожиті кВТ*год згідно діючих тарифів:
- до 250 кВт*год за весь обсяг споживання - 1,44 грн.;
- від 250 кВт*год за весь обсяг споживання - 1,68 грн.
            Тому з метою уникнення непорозумінь щодо нарахувань за спожиту електричну енергію, слід самостійно передавати покази лічильника  на кожне 1 число місяця Вашому оператору системи розподілу.
            Для передачі або коригування показів лічильника до операторів системи розподілу можна звернутись:
            АТ “Харківобленерго”:
- безпосередньо на сайті АТ “Харківобленерго”: https://www.oblenergo.kharkov.ua/pokaz;
- через мобільний додаток “Харенерго” (Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=kharkiv.kharenergo2&hl=ru&gl=US або App Store https://apps.apple.com/ua/app/%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%8D%D0%BD%D0%B5%D1%80… );
- за телефонами кол-центру АТ “Харківобленерго”: 050-05-40-413, 067-23-40-413, 063-05-40-413, 0-800-508-413, 057-34-24-413.
            АТ “Укрзалізниця”:
- за телефонами контакт-центру: 057-724-20-54; 0-800-503-111.