0-800-200-413 (безкоштовно на тер. України)
057-341-39-99 (за тарифами Укртелеком)
067-728-24-28 (безкоштовно у мережі Київстар)
073-728-24-28 (безкоштовно у мережі Lifecell)
095-728-24-28 (безкоштовно у мережі Vodafon)
НКРЕКП підвищує стандарти якості життя побутових споживачів в частині енергозабезпечення.
До Регулятора надходить велика кількість скарг від побутових споживачів щодо обмеження технічними засобами договірної потужності електроспоживання на їх об’єкти з боку операторів системи розподілу електричної енергії, що унеможливлює нормальне функціонування елементарних домашніх електроприладів.
Так, станом на вересень 2020 року виходячи із скарг споживачів, оператори систем розподілу не виконали у повній мірі фінансові зобов’язання за договорами на постачання електричної енергії та про користування електричною енергією і рекомендації надані НКРЕКП, що у свою чергу призводить до соціальної напруги в суспільстві.
З метою захисту прав споживачів Регулятором було розроблено проєкт постанови НКРЕКП «Про затвердження Змін до постанови НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 «Про внесення змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії».
Проєктом планується зобов’язати всіх операторів систем розподілу:
- до 01.06.2021 здійснити заходи із повернення споживачам коштів за даними особових рахунків, відкритих у постачальників за регульованим тарифом на яких станом на 01.01.2019 утворилась переплата за електричну енергію. Крім цього, погодити договірну потужність з індивідуальними побутовими споживачами.
- до 01.01.2022 погодити з індивідуальними побутовими споживачами за формою, що є додатком до Правил, дозволену (договірну) потужність згідно з оформленими паспортами точок розподілу.
Інформація оприлюднена на офіційному веб сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП, Регулятор) - http://www.nerc.gov.ua/