0-800-200-413 (безкоштовно на тер. України)
057-341-39-99 (за тарифами Укртелеком)
067-728-24-28 (безкоштовно у мережі Київстар)
073-728-24-28 (безкоштовно у мережі Lifecell)
095-728-24-28 (безкоштовно у мережі Vodafon)
Про необхідність сплати житлово-комунальних послуг у період воєнного стану.
Наразі Україна переживає складні часи у звʼязку із агресією з боку Російської Федерації, а деякі її міста виборюють своє право на існування. Звичайно, населення знаходиться у скрутному становищі і потребує соціального захисту та підтримки.
Однак Товариство вимушене наголосити на необхідності здійснення платежів за житлово-комунальні послуги, якщо у них є така можливість. Ситуація, що склалася на території України призвела до того, що Указом Президента №64/2022 від 24.02.2022 було запроваджено воєнний стан в Україні строком на 30 діб.
Звертаємо Вашу увагу на те, що введення воєнного стану не звільняє споживачів від сплати житлово-комунальних послуг, зокрема за спожиту електричну енергію. До законодавства з питань оплати житлово-комунальних послуг було внесено певні зміни. Вони зазначені у постанові Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 05.03.2022 № 206 «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану». Згідно із постановою забороняється:
- нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення населенням плати за житлово-комунальні послуги;
- припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг насе-ленню у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі.
Однак, дана постанова не скасовує необхідність сплати за житлово-комунальні послуги, зокрема за спожиту електричну енергію.
До того ж, як зазначив очільник Міністерства розвитку громад та територій, сплата за комунальні послуги в сьогоднішніх умовах навпаки є великою допомогою та підтримкою комунальних служб, які працюють зараз у надскладних обставинах і потребують ресурсів.
Звичайно, отримання рахунків на оплату зараз є неможливим, однак Ви можете самостійно розрахувати споживання електричної енергії за лютий 2022 року. Якщо у Вас не має такої можливості, можете сплатити принаймні за середній обсяг спожитих кВт*год, згідно із попереднім споживанням.
Також, враховуючи ситуацію, що склалася на території України, ми розуміємо складність процедури здійснення оплати та пропонуємо Вам сплачувати за спожиту електричну енергію за допомогою електронних засобів за такими реквізитами:
- для оплати за електричну енергію для споживачів за вільними цінами (окрім населення) - поточний рахунок із спеціальним режимом використання UA323518230000026034301529792 в ХОУ АТ «Ощадбанк»;
- для оплати за електричну енергію для споживачів універсальної послуги (у тому числі населення) - поточний рахунок із спеціальним режимом використання UA373518230000026035300529792 в
ХОУ АТ «Ощадбанк».
Окремо хочемо зазначити, що ви можете розрахуватися через мобільні додатки таких банків, як:
- АТ "Мегабанк";
- АТ КБ "ПриватБанк";
- ХОУ АТ "Ощадбанк".
Також сплачувати за спожиту електричну енергію можна безпосередньо у мобільному додатку "Харенерго" та за допомогою ресурсу EasyPay.
Бережіть себе та своїх близьких!