Регулятор підвищує якість обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами

26.10.2020

  Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на своєму засіданні схвалила проєкт постанови «Про внесення Змін до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами».

 

  Метою прийняття постанови є посилення захисту прав споживачів шляхом підвищення загального рівня якості надання послуг кол-центрами енергопостачальних компаній.

 

   Проєктом постанови пропонується встановити вимоги щодо:

  • обробки вхідних дзвінків, прийнятих оператором кол-центру (зокрема, процесів реєстрації усних звернень та формування заявок), що дозволить споживачам подавати заявки і скарги за допомогою кол-центрів;
  • визначення термінових заявок, на які енергопостачальна компанія зобов’язана відреагувати протягом 24 годин;
  • наявності функції прямого з’єднання з оператором кол-центру в головному меню голосового меню самообслуговування (ГМС), що дасть можливість споживачам безпосереднього з’єднання з оператором кол-центру у разі необхідності;
  • збільшення строку зберігання аудіозапису розмов оператора кол-центру з клієнтом, що дозволить НКРЕКП перевіряти виконання компанією вимог чинного законодавства щодо якості надання послуг.

   Інформація оприлюднена на офіційному веб сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП, Регулятор) - http://www.nerc.gov.ua/