0-800-200-413 (безкоштовно на тер. України)
057-341-39-99 (за тарифами Укртелеком)
067-728-24-28 (безкоштовно у мережі Київстар)
073-728-24-28 (безкоштовно у мережі Lifecell)
095-728-24-28 (безкоштовно у мережі Vodafon)
Шановні споживачі!
Нагадуємо, що незабаром 20 січня - кінцева дата для своєчасної оплати за спожиту у грудні 2022 року електричну енергію.
Побутовими споживачами плата відповідно до Договору вноситься не пізніше 20 числа кожного місяця.
Ми рекомендуємо всім своїм споживачам сплачувати через системи електронних платежів наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк ( https://next.privat24.ua/payments/form/%7B%22token%22:%229ab949e86da753d... , https://next.privat24.ua/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк
(https://www.oschadbank.ua/payments , https://online.oschadbank.ua/wb/);
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay
(https://easypay.ua/ua/catalog/utility/harkov , https://easypay.ua/ua/profile/ );
- сайт або відділення АТ “Укрпошта”( https://www.ukrposhta.ua/ua/platezhi );
- мобільний додаток “Харенерго”.
Та просимо Вас не забувати при здійсненні платежів за спожиту електричну енергію вказувати: особовий рахунок, повну адресу, покази лічильника - попередні і поточні.
Ваші оплати - надихають енергетиків, адже Ви продовжуєте вірити в нас та допомагати! Саме у цей страшний час, коли ворог щоденно намагається забрати у нас світло, Ваші оплати є вагомою підтримкою енергетичного сектору.
Ми переможемо темряву всі разом і все буде Україна!