Що робити при незгоді з нарахуваннями за електроенергію?

18.08.2022

       
             

            Якщо Ви отримали рахунок за спожиту електричну енергію із сумою до сплати, з якою незгодні, то радимо перш за все звернути увагу на покази лічильника у даному рахунку.
             У разі розбіжності між показами лічильника, які Ви бачите у рахунку та фактичними показами станом на 1 число місяця, необхідно звернутись до операторів системи розподілу, які Вас обслуговують  - АТ “Харківобленерго” або АТ “Укрзалізниця” - для коригування показів.
            Та спочатку Вам бажано зробити фотофіксацію фактичних показів лічильника, а вже потім звернутись напряму до операторів системи розподілу. Якщо вони проведуть коригування - внесуть фактичні покази лічильника, то ця інформація автоматично потрапить до електропостачальника - ПрАТ “Харківенергозбут” і буде виконано перахунок. Або Ви просто можете сплатити за свій фактичний обсяг споживання, а вже потім провести коригування показів лічильника.
            Адже, згідно з Кодексом комерційного обліку електричної енергії всі побутові споживачі повинні на перше число кожного місяця зчитувати фактичні покази лічильника та надавати їх за два дні до кінця місяця та перші три дні нового місяця операторам системи розподілу  - АТ “Харківобленерго” або АТ “Укрзалізниця”. У тому випадку, якщо Ви цього не будете робити, то оператор системи розподілу, або визначить оціночні покази лічильника на початок календарного місяця, або додасть до останнього отриманого ним фактичного показу лічильника величину середньодобового споживання відповідно до кількості днів між датою останнього зчитування фактичних показів та 1 числом місяця.
           Пам'ятайте, які обсяги споживання електричної енергії електропостачальник - ПрАТ “Харківенергозбут” -  отримає від операторів системи розподілу на такі обсяги і відбудеться нарахування за спожиті кВТ*год згідно діючих тарифів:
- до 250 кВт*год за весь обсяг споживання - 1,44 грн.;
- від 250 кВт*год за весь обсяг споживання - 1,68 грн.
           До операторів системи розподілу Ви можете звернутись:
- АТ “Харківобленерго”: https://www.oblenergo.kharkov.ua/pokaz,
- АТ “Укрзалізниця”: 057-724-20-54; 0-800-503-111.
           Тож слід зазначити, що для запобігання виникненню зайвих хвилювань та стресів, які можуть з'явитися  при перегляді рахунку за спожиту електричну енергію, слід самостійно передавати покази лічильника Вашому оператору системи розподілу на 1 число кожного місяця. Також просимо не забувати про своєчасність оплат за спожиту електроенергію - до 20 числа місяця. При оплаті необхідно вказувати розрахунковий період, за який Ви сплачуєте, особовий рахунок, повну адресу, попередні і поточні покази лічильника.