ПрАТ "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ"

Питання і відповіді

  • 1) Коли, куди і яким чином потрібно передавати покази лічильника електроенергії?

    Згідно з “Кодексом комерційного обліку електричної енергії” споживачі зобов'язані щомісяця зчитувати фактичні покази лічильника встановленого на об'єкті споживача та надавати їх відповідному оператору системи розподілу на перше число місяця. Передавати покази лічильника потрібно за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та три календарні дні наступного розрахункового місяця.

    Споживачі, яких обслуговує АТ “Харківобленерго”, можуть надавати покази лічильника:

    - через особистий кабінет споживача на сайті АТ "Харківобленерго";

    - безпосередньо на сайті АТ "Харківобленерго" https://www.oblenergo.kharkov.ua/pokaz;

    - за телефонами кол-центру АТ “Харківобленерго”: 050-05-40-413, 067-23-40-413, 063-05-40- 413, 0-800-508-413, 057-34-24-413.

    Споживачі, яких обслуговує АТ “Укрзалізниця”, можуть надавати покази лічильника:

    - за телефонами кол-центру АТ “Укрзалізниця”: 057-724-20-54; 0-800-503-111.

  • 2) До кого потрібно звертатись у разі незгоди з нарахованим обсягом спожитої електричної енергії?

    У разі розбіжності між показами лічильника у рахунку за спожиту електричну енергію та фактичними показами лічильника необхідно звернутись до відповідного оператора системи розподілу.

    Споживачі, яких обслуговує АТ “Харківобленерго” можуть це зробити:

    - за телефонами кол-центру АТ “Харківобленерго”: 050-05-40-413, 067-23-40-413, 063-05-40- 413, 0-800-508-413, 057-34-24-413;

    - надіславши звернення через сайт АТ “Харківобленерго” https://www.oblenergo.kharkov.ua/company/contacts/feedback#

    Споживачі, яких обслуговує АТ “Укрзалізниця”, можуть звернутись:

    - за телефонами кол-центру АТ “Укрзалізниця”: 057-724-20-54; 0-800-503-111.

  • 3) Як можна дізнатись про заборгованість та стан розрахунків за особовим рахунком?

    Після реєстрації у особистому кабінеті ПрАТ “Харківенергозбут”  https://my.zbutenergo.kharkov.ua/ Ви матимете можливість ознайомитись з детальною інформацією щодо наявної заборгованості/переплати, стану розрахунків за спожиту електричну енергію, проведених оплат, а також завантажити квитанцію за поточний місяць з інформацією щодо нарахувань за вашим особовим рахунком.

    Також дізнатись про стан розрахунків за особовим рахунком Ви можете:

    - за номерами кол-центру ПрАТ “Харківенергозбут”: 067-728-24-28, 073-728-24-28, 0-800-200-413, 095-728-24-28, 057-341-39-99;

    - за телефоном інформаційно - консультаційного центру ПрАТ “Харківенергозбут”: 063-650-06-40.

  • 4) Коли, куди і як сплачувати за спожиту електричну енергію?

    Побутовими споживачами плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого періоду.

    Сплачувати рахунки за спожиту електричну енергію можна на нашому сайті у розділі меню Населення - Оплата.

    ВАЖЛИВО: При проведенні оплат за спожиту електричну енергію не забувайте вказувати особовий рахунок, покази лічильника - попередні і поточні та перевіряти адресу, за якою здійснюється оплата.

  • 5) Консультацію з яких питань можна отримати в кол-центрі ПрАТ “Харківенергозбут”?

    Фахівці Кол-центру надають консультації з питань:

    - стану розрахунків;

    - тарифів на електричну енергію;

    - укладання та розірвання договору на поставку електричної енергії;

    - припинення електропостачання за заборгованість та відновлення електропостачання;

    - пільг і субсидій;

    - передачі показів засобів комерційного обліку.

  • 6) Що потрібно для переоформлення особового рахунку на нового власника і як це зробити?

    Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», врегулювання договірних відносин на роздрібному ринку електричної енергії здійснюється шляхом приєднання побутового споживача до двох видів публічних договорів: договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії та договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг через подання відповідних заяв-приєднань.

    Згідно з Правилами роздрібного ринку електричної енергії передбачено, що постачання електричної енергії споживачу здійснюється, якщо споживач є стороною діючого договору про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії.

    Для укладання договору про постачання електричної енергії з постачальником універсальних послуг - ПрАТ “Харківенергозбут”, необхідно спочатку укласти договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії з оператором системи розподілу (далі - ОСР).

    У разі, якщо Ви уклали договір про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з ОСР, Вам необхідно звернутися до підрозділу ПрАТ “Харківенергозбут”, який Вас обслуговує, для підписання заяви-приєднання та надання документів у відповідності до вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії.

    Для укладання договору про постачання електричної енергії з постачальником універсальних послуг разом із заявою-приєднанням новий споживач надає постачальнику електричної енергії наступні документи:

    - копію паспорта;

    - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків або копію паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади і мають відмітку у паспорті);

    - копію документів, що підтверджують право власності чи користування об'єктом;

    - копію витяга з Єдиного державного реєстру;

    - паспорт точки розподілу/передачі об'єкта від ОСР;

    - документ, що посвідчує право на представництво інтересів особи у випадку подання заяви представником (довіреність).

  • 7) Що робити коли виникли проблеми з реєстрацією чи відображенням даних у особистому кабінеті?

    З приводу вирішення питань, які виникли у Вас стосовно особистого кабінету ПрАТ “Харківенергозбут” Ви можете звернутись:

    - за телефонами кол-центру ПрАТ “Харківенергозбут”: 067-728-24-28, 073-728-24-28, 0-800-200-413, 095-728-24-28, 057-341-39-99;

    - за телефоном інформаційно - консультаційного центру ПрАТ “Харківенергозбут”: 063-650-06-40.

Ми використовуємо файли cookie для забезпечення максимальної зручності користування нашим сайтом та аналізу його роботи. Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності та використанням файлів cookie. Щоб дізнатися більше, ознайомтеся з Політикою конфіденційності