Кол-центр

Фахівці Кол-центру надають консультації з питань:

1. Стану розрахунків укладання та розірвання договору на поставку електричної енергії, зміни постачальника;

2. Відключення електроенергії та заборгованість;

3. Відшкодування завданих збитків, компенсації та недотримання гарантованих стандартів якості послуг;

4. Пільг та субсидій, передачі показів засобів комерційного обліку.

Приймають інформацію щодо:

1. Крадіжок електроенергії;

2. Неконкурентної поведінки;

3. Скарг на працівників компанії.

Графік роботи кол-центру:

Понеділок - четверг: з 8-00 до 17:00, п'ятниця: з 8-00 до 15-45, перерва: з 12-00 до 12-45, субота, неділя - вихідні

Телефони кол-центру:

067-728-24-28

(безкоштовно у мережі Київстар)

073-728-24-28

(безкоштовно у мережі Lifecell)

095-728-24-28

(безкоштовно у мережі Vodafon)

057-341-39-99

(за тарифами Укртелеком)

0-800-200-413

(безкоштовно на тер. України)

E-mail:

callcenter.prat.zbut@gmail.com