Фахівці Кол-центру надають консультації з питань:
1. Стану розрахунків укладання та розірвання договору на поставку електричної енергії, зміни постачальника;
2. Відключення електроенергії та заборгованість;
3. Відшкодування завданих збитків, компенсації та недотримання гарантованих стандартів якості послуг;
4. Пільг та субсидій, передачі показів засобів комерційного обліку.
Приймають інформацію щодо:
1. Крадіжок електроенергії;
2. Неконкурентної поведінки;
3. Скарг на працівників компанії.
Графік роботи кол-центру:
Понеділок - четверг: з 8-00 до 17:00, п'ятниця: з 8-00 до 15-45, перерва: з 12-00 до 12-45, субота, неділя - вихідні
Телефони кол-центру:
067-728-24-28
(безкоштовно у мережі Київстар)
073-728-24-28
(безкоштовно у мережі Lifecell)
095-728-24-28
(безкоштовно у мережі Vodafon)
057-341-39-99
(за тарифами Укртелеком)
0-800-200-413
(безкоштовно на тер. України)
E-mail:
callcenter@zbutenergo.kharkov.ua