ПрАТ "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ"

До уваги побутових і непобутових споживачів на деокупованих територіях!

Дата публікації: 07.11.2023 00:00:00

              Для отримання роз'яснень з питань пов'язаних з електропостачанням, можна звернутись до фахівців, які працюють зі споживачами на деокупованих територіях.
              Споживачі, які обслуговувались у Липецькому, Великобурлуцькому, Шевченківському, Дворічанському та Куп'янському районних розрахунково-сервісних центрах (далі - РРСЦ), можуть звернутися за адресою м. Харків, вул. Гоголя, 10, 1 поверх, або отримати консультацію за телефонами:
Для побутових споживачів: 063-65-00-558, 063-65-00-571, 063-10-42-631, 063-10-42-633;
Для непобутових споживачів: 063-65-00-528, 063-65-00-568, 063-65-00-665.
              Споживачі, які обслуговувались у Вовчанському РРСЦ можуть звернутись за адресою м. Чугуїв, вул. Музейна, 5, або отримати консультацію за телефонами:
Для побутових споживачів: 057-342-60-91, 073-654-76-34;
Для непобутових споживачів: 057-342-60-90, 073-554-38-91.
              Споживачі, які обслуговуються у Борівському РРСЦ можуть звернутись за адресою смт Борова, вул. Харківська, 5, або отримати консультацію за телефонами:
Для побутових споживачів: 063-65-00-471, 073-754-32-82, 057-342-60-43;
Для непобутових споживачів: 063-65-00-475, 073-754-32-82, 057-342-60-43.
              Споживачі, які обслуговувались у Ізюмському РРСЦ можуть звернутись за телефонами:
Для побутових споживачів: 057-342-62-20, 073-728-65-44;
Для непобутових споживачів: 057-342-60-45, 093-923-65-48, 093-094-94-73.
              Споживачі, які обслуговуються у Балаклійському РРСЦ можуть звернутись за адресою м. Балаклія, вул. Соборна, 84, корпус 1 А, або отримати консультацію за телефонами:
Для побутових споживачів: 057-342-60-41, 073-895-43-35;
Для непобутових споживачів: 057-342-60-40, 093-979-18-68.
              Графік роботи фахівців ПрАТ “Харківенергозбут” з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45.
              Звернутись до фахівців можна з наступних питань:
- звірка розрахунків та роз'яснення щодо нарахувань за спожиту електроенергію;
- отримання рахунків за спожиту електроенергію (квитанцій), актів приймання-передачі, рахунків на попередню оплату;
-  порядку оплати за спожиту електричну енергію.

Ми використовуємо файли cookie для забезпечення максимальної зручності користування нашим сайтом та аналізу його роботи. Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності та використанням файлів cookie. Щоб дізнатися більше, ознайомтеся з Політикою конфіденційності