Як сплачувати за електроенергію, якщо змінилась назва вулиці?

Дата публікації: 17.05.2024 08:57:45
Шановні споживачі, у зв'язку з перейменуванням вулиць у місті Харків, почастішали випадки, коли споживачі не мають технічної можливості провести оплату в онлайн-банкінгу Приват24 або інших банках.
Споживачі, вулиці яких було перейменовано і вони не мають технічної можливості сплатити за спожиту електричну енергію через онлайн-сервіс Приват24, можуть звернутись до кол-центру ПрАТ “Харківенергозбут” та повідомити про дану проблему. У свою чергу фахівці кол-центру направлять дане звернення споживача до техпідтримки Приват24, для найшвидшого вирішення питання.
До фахівців кол-центру ПрАТ “Харківенергозбут” можна звернутись за телефонами: 0800-200-413, 067-728-24-28, 073-728-24-28, 095-728-24-28, 057-341-39-99.