Запрацював Центр розгляду скарг!

Дата публікації: 02.04.2025 11:02:24

               З 1 квiтня 2025 року в ПрАТ “Харківенергозбут” запрацював Центр розгляду скарг (далі - Центр).
               Центр створений за ініціативою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) з метою покращення комунікацій зі споживачами та оперативного вирішення питань, які порушуються у скаргах споживачів електричної енергії.
               Діяльність Центру регламентована додатком 19 до “Правил роздрібного ринку електричної енергії”, затверджених постановою НКРЕКП № 2408 від 30.12.2024.
Центр забезпечує об'єктивність, неупередженість та своєчасність розгляду скарг, адже робота фахівців Центру відбуватиметься за удосконаленою процедурою та у тісній взаємодії з Сектором НКРЕКП у Харківській області та центральним апаратом НКРЕКП.
               Більш детально з інформацією щодо роботи Центру можна ознайомитись за посиланням: https://zbutenergo.kharkov.ua/kontakti/centr-rozglyadu-skarg .

 

Ми використовуємо файли cookie для забезпечення максимальної зручності користування нашим сайтом та аналізу його роботи. Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності та використанням файлів cookie. Щоб дізнатися більше, ознайомтеся з Політикою конфіденційності